Friday, February 8, 2008

Pengisian aura Bidadari


Mengisi aura adalah dengan mengirim warna-warna yang baik kepada seseorang yang akan dapat menambah daya tarikan magnet,pesona,kecantikan,daya tarik lawan jenis,pengasihan,pemikat,awet muda,karismatik,mudah jodoh,dan mengilangkan aura jahat pada seseorang. Juga dapat merawat aura negatif seseorang. Dengan ritual khusus tingkat tinggi kemampuan dan kecantikan pesona bawah lahir anda akan serta merta terbangkit. Getaran bio-elektrik tenaga dalam anda akan teralir dengan cukup kuat sekali. Segala kekusutan fikiran akan terlucut dengan sendirinya. Anda akan berasa seperti memiliki kekuatan supernatural yang luarbiasa dan AURA WAJAH anda akan bersinar seumpama bidadari


(Buktikan dengan foto aura sebelum dan selepas pengisian).


ENERGI FIZIK TUBUH ( Body Fizikal Power)fizikal,nafas, Darah, Panca Indera (seperti mata,telinga dll), daya fikir,daya Batin, Pengucap (Doa) dan wujudnya manusia.


ENERGI ROHANI TUBUH (Body Spiritual Power) yang meliputi pusat tenaga latoif Utama iaitu Qolbu, Ruh, Akhfa,Khofi,Sirri,Nafsu Natiq dan kullun jasad. Kemudian Energi ALAM SEMESTA / OUT OF BODY (Energi macrocosmos) yang meliputi anasir utama iaitu: Bumi, Air, Udara, api, Bintang, Matahari, Bulan, Langit,Pangan dan wujudnya alam seisinya.


APABILA KESEMUA INI TELAH TERBANGKIT DAN DI AKTIFKAN, MAKA IANYA BERMANFAAT BAGI:

POSITIVE SELF POTENTION

Meningkatkan IQ (Kecerdasan otak) bagi menangkap suatu rahsia alam serta ESQ (kecerdasan Spiritual) bagi saranan diri dari perbuatan tercela.


SELF INTERNAL PROTECTOR

Menangkis segala perbuatan dari Jin, Syaitan dan gejala makhluk halus.


SELF INNER BEAUTY

Meningkatkan daya tarik tubuh (pesona,karisma,wibawa dll) serta mengatasi proses penuaan diri (awet muda tanpa menggunakan bahan kimia) , Meningkatkan rasa percaya diri dalam pergaulan dan lingkungan.


Work Produktivity Power

Berguna bagi suri rumah tangga, pelajar, pedagang, petani, pegawai, dll yang mengalami masaalah dalam keluarga, studi, bisnes, karier, jabatan, ataupun menurunnya semangat kerja kerana dengan metode Spektrum Energi dapat sebagai ikhtiar dalam mengembangkan potensi diri untuk meningkatkan keberuntungan, dan kerezekian.


Dapat juga sebagai proses ikhtiar dalam mejauhkan diri dari kebangkrutan usaha, kegagalan bisnes, ataupun bentuk kesialan lainnya sekaligus sebagai proses alamiah dan ilahiah secara sunnatullah melakukan ruwatan diri ( membuka pintu gerbang kesuksesan ).


STRONG PERSONALITY

Daya tahan tubuh,kekuatan fizikal dan mental dllDapat meningkatkan rasa percara diri, kesabaran, dan kedekatan dengan Allah serta memberikan ketenangan dalam hidup.

UNLIMITED ENERGIC

Body Health Power
Meningkatkan kualiti regenerasi sel-sel dalam tubuh yang berguna untuk meningkatkan stamina kesehatan tubuh jasmani dan ruhani, mental dan Spritual.

Di samping itu dapat juga sebagai pengubatan untuk ikhtiar awal penyembuhan penyakit yang bersifat fizikal maupun yang bersifat kerohanian sendiri dan orang lain.

Dapat Menghilangkan stress karena tekanan pekerjaan sekaligus meningkatkan immunitas tubuh & daya seks


Positive Self Intelligence (Mind Power) Plus Kunci Kecerdasan Spritual
Dapat membersihkan berbagai limpahan energi negatif dalam tubuh fisik, mental, dan spritual yang dapat membantu dalam proses peningkatan kualiti IQ ( Intelligencia Question ) dan ESQ ( Emotional Spritual Question ) sehingga berguna dalam pengambilan keputusan yang benar dalam setiap aksi

dan fikiran ( ketajaman insting ).Meningkatkan kebijaksanaan hati dan pikiran dalam memecahkan setiap persoalan hidup yang dihadapi.Melalui tanda di tubuh dapat meradar bahaya sebelum terjadi atau racun yang dibuat musuh dalam makanan ( dalam pengembangan tertentu gelas/piring yang diisi racun oleh musuh akan bergetar atau pecah sebelum diminum ).


MASALAH YANG DAPAT DISELESAIKAN DENGAN MENGIKUTI PENGISIAN INI. INSYA ALLAH;


BERKAHWIN

Dulu sayang,sekarang benci. Aku nak tambah kasih sayang suami kepadaku.Seperti mula-mula kahwin dulu.


Dulu masa “susah” kita bersama, tapi kenapa sekarang bila dah mula “senang” kau mula nak kahwin lagi. Apa yang aku korbankan selama ini hanyalah sia-sia. Aku tidak dihargai lagi.


Suami aku pantang tengok perempuan berdahi licin, mulalah “ulat bulu naik daun”(curang). Suamiku, apa kekuranganku sehingga kau tergamak curang kepadaku?.


Suamiku kasihanilah aku, aku tidak rela dimadu. Kau milik aku seorang, aku sudah mengalami susah senang dalam kehidupan ini bersamamu.
Kenapa fikiran aku selalu berserabut?Tengok muka suami mula naik serabut dan nak marah tak tentu pasal (benci terhadap suami).
Dan lain-lain lagi……………………


ANAK DARA (GADIS)

Jantan jahanam. Habis ‘wang ringgit dan kehormatanku ‘kau kebas”. Sekarang kau nak melarikan diri. Dasar jantan tak nak bertanggungjawab.


Berkawan sudah lama,selalu putus ditengah jalan. Sidia mahu,aku pula tak nak,aku berkenan,sidia pula tak mahu.


Aku ni cantik sekali,tapi kenapa tidak ada orang yang meminang. Aku kurang diberi perhatian oleh kaum lelaki. “ Pelaris dan Pemanis Diri”.
Hidupku sentiasa ada penghalang dalam bercinta.


Sudah lama aku mencintainya, tapi kenapa kau buat-buat tak layan je.”Cinta tidak berbalas”.


MAHAR PENGISIAN AURA BIDADARI-RM350


Jaminan kami :

Anda akan mendapatkan perubahan pada lapisan tubuh energy dan fizikal selepas 30 min pengisian dan 45 min latihan.Insyaallah.


Mengisi Ilmu Aura Bidadari _ ( Anda Telah Mempelajari Ilmu Aura Bidadari )Baca selanjutnya aura bidadari......


No comments:

Post a Comment